Snabbspolningsjanuari.

Nu var det ett tagsedan jag skrev, men det är just det som är så skönt - mitt bloggande är helt på mina egna villkor och jag lägger tid på det precis när jag har lust och tid. Vilket är just nu.
 
Vardagen här hemma i vår tvåa flyter på alldeles ypperligt. Januari har nått sitt slut och vi har välkomnat februari. Inte med pompa och ståt precis, men med lite mer hopp om att våren faktiskt kommer att nå oss här i skandinavien också, haha. Annars då? Jag har fått Tommylove att tycka om blodpudding vilket är så himla gott - och billigt! Ruskigt bra då vi just nu jobbar på att spara ihop till vinterns kommande resa, men mer om den i ett senare inlägg. Vidare har vårat kök har blivit med induktionshäll, eller ja, lite havt iallafall. Den fungerade inte som den skulle och åker därför tillbaka för en liten kontroll. Den gångna månaden har även bjudit på lite viktminskning, -4,8 kg för att vara exakt. Känns bra att vara på banan och göra sig av med de där extra trivselkilona som har smugit sig på.
 
Annars har det faktiskt inte hänt så mycket i våra liv den senaste tiden. Men vi är lyckliga ändå :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: