Blandat från 2012.

 
1. Jag i Marmaris, Turkiet. // 2. M&M´s. // 3. Julens klappar under granen. // 4. Fotdopp i Falkenberg i juli. // 5. Herr Pingvin i Slottskogen. // 6. Höstlöv i Slottskogen. // 7. Älskade på utflykt i skogen. // 8. The statue of liberty i NYC // 9. Väääärldens godaste bakelse i Marmaris, Turkiet. // 10. Utsikt från takterassen i Marmaris, Turkiet. // 11. Lilja i Central Park, NYC. // 12. Christmas lights. // 13. Älskade på nyårsafton. // 14. Marmaris, Turkiet. // 15.Flower cupcake. // 16. Molnbild på väg till Alanya, Turkiet. // 17. Jag på hotellrummet i NY. // 18. Vaniljbullar, muuums!! // 19. Jag i M&M store i NYC. // 20. Grotta i Marmaris. // 21. Flower cupcake i annan outfit. // 22. Påfågel på rymmen i Slottskogen. // 23. Jag och älskade på Liseberg i december. (Foto: Ida Norström) // 24. NYC i juni. // 25. Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: